.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام رئيس جمهور به نخست وزير تركيه

دكتر محمود احمدي نژاد با بيان اينكه رفتار و جنايات صهيونيست ها و حاميان رژيم صهيونيستي نه تنها ظلم عليه مردم فلسطين بلكه جنايت عليه بشريت و توهين به همه انسان هاي شريف است، تاكيد كرد: "اقدام شجاعانه شما در برخورد با دروغپردازي ها و گستاخي هاي رژيم صهيونيستي و كلام روشن شما كه در حقيقت فرياد مظلوميت فلسطين و غزه و حرف دل مردم تركيه و همه ملت هاي آزاده جهان بود؛ موجي از خرسندي و شور را در منطقه و عدالتخواهان جهان پديد آورد."
متن پيام رييس جمهوري اسلامي ايران به نخست وزير جمهوري تركيه به اين شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي رجب طيب اردوغان
نخست وزير جمهوري تركيه
سلام عليكم
اقدام شجاعانه شما در برخورد با دروغپردازي ها و گستاخي هاي رژيم صهيونيستي و كلام روشن شما كه در حقيقت فرياد مظلوميت فلسطين و غزه و حرف دل مردم تركيه و همه ملت هاي آزاد جهان بود؛ موجي از خرسندي و شور را در مردم منطقه و عدالتخواهان جهان پديد آورد.
جنايتكاران و آدمكشان صهيونيست با ددمنشي هاي خود روي درندگان و خونخواران تاريخ را سپيد كرده اند. آنان از ديگر مناطق دنيا و با زور اسلحه و با حمايت قدرت هاي استكباري وارد فلسطين شده اند، مردمي بومي را آواره كرده و سرزمين آنان را اشغال كرده اند و به طور مستمر و به بهانه هاي گوناگون و با انواع سلاحهاي كشتار جمعي مردم مظلوم را در خانه خودشان مورد هجوم قرار مي دهند و در نهايت وقاحت، طلبكاري هم مي كنند. رفتار آنان نه تنها ظلم عليه مردم فلسطين بلكه جنايت عليه بشريت و توهين به همه انسانهاي شريف است. تنها راه حل مساله ، ايستادگي در برابر اين زياده خواهي ها و خودخواهي ها و تحريم كامل رژيم غاصب صهيونيستي و محاكمه سران جنايتكار آن در دادگاه عدل تا وادار كردن اشغالگران به پذيرش حق تعيين سرنوشت ملت فلسطين است.
ملت ايران اقدام ارزشمند شما را ارج نهاده و از صميم قلب شما را تحسين و براي موفقيت شما و ملت بزرگ تركيه دعا كردند. اينجانب به نمايندگي از ملت بزرگ ايران به خاطر اين اقدام شجاعانه به شما تبريك مي گويم و از خداوند منان سلامتي و موفقيت دولت و ملت تركيه را مسالت دارم.
محمود احمدي نژاد"


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.